[linux] praticke skusenosti

kico kico na neobee.net
Úterý Leden 30 00:29:43 CET 2001

Hello radovan,

You were sitting in front of your computer and wrote :

r> Maticna doska: QDI KinteiZ Z7T VIA Apollo KT-133 chipset, Socket A, ATX format,
r>         200MHz BUS, AMD Duron, AMD Thunderbird (UDMA 100, 3xDIMM, 4xPCI,
r>                 1xISA zdielatelny, 1IDE + 2 FDD + 2x Serial + 1xParalel,
r>                 2x USB, PS2 mouse & keyboard + IrDA on board)

Mam podobnu dosku a to je Soltek KT 133A, taktiez Duron etc...
Robi bez tazkosti, Mohol bi si pohladat na
http://www.viahardware.com/ ,alebo na nieakom inom mieste (
http://www.viatech.com - alebo nieco podobne) ktory sa
zaobera VIA doskami a strhnut si "4 in 1 pakage" ak jesto pre Linux.

r> CPU: AMD Duron 700MHz

Duron 650 nema problemi. Moz kompajlovat kernel aj pre Athlon.(totiz
Duron)

r> Sound Blaster: SB Live 1024 Player

?

r> HDD: 20 GB Maxtor (U-DMA 100, 9ms, 5400rpm, 2MB SDRAM cache)
r> VGA: Riva TNT2 M64 32MB AGP

Choj na http://www.nvidia.com a sthni si najnovise "detonator"
driver-i, samozdrejme pre Linux aby si mal 2D akceleraciju.

r> RAM: 64 MB RAM
r> klavesnica: US/SK
r> mys: nejaka PS/2

Toto bi malo fungovat dobre.

r> CD ROM: Teac

OK.

r> repro: Creative Labs FPS 1000
r> FDD: Teac
r> monitor: 17" Belinea 103020

No problem.

r> Ako sa to sprava pod Linuxom?
r> Chcel by som tam dat Mandrake 7.2

Sorry, ali je toto len pre RH 7.0

BTW:Hadam budete most nieco precitat, lebo viem, ze mi je pravopis
velmi zli a este bas nerozumiem vsetky vase vyrazi (zelezo, doska mi
je jasne), ale druhe bas ani ni.

--

Have a nice day,
 kico                            mailto:kico na neobee.net

I have no problems with God. It's his fan clubs I hate.

http://www.jan.krizan.net