[linux] Ako na ATA66?

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pondělí Červenec 2 13:20:02 CEST 2001

> Skus ten expert a ked nepomoze, tak pozri jadro.
 pri volbe expert to hned vykrikuje, ze som  (kernel) panic ;-))

> Tam sa pise nejaky parameter: ide0=0xXXX
ano - ten blb pise presne: override idebus=xx, (skutocne iks-iks)

> kde XXX je port, na ktorom visi ten druhy radic.
> Popripade nejako vypni ATA33 radice. :-)
 to som skusil, ale to mi zase odpojilo CDRomku

> Ale ked to isntalujes na ATA33 a potom prehodis, tak by nemal byt problem.
 Mnooo, to neviem, neviem....
> Len musis bootnut a zmenit lilo a fstab.
ako bootnut - z diskety?, cedecka?
a co upravit v lilo a fstab? Nemam skusenosti, to asi inak oznaci disky, uy to asi nebude hda1....

mior