[linux] Linux beziaci v okne pod Win ...

Pondělí Červenec 2 12:21:02 CEST 2001

-> Potreboval by som mat na jednej masine spusteny sucasne Linux aj Win
-> 98SE. Presnejsie mat spusteny Win a v nejakom okne aby mi bezal Linux. Je
-> to mozne? Ak ano, akym sposobom ?

vmware. len neviem ci bezi pod 98. pripadne moze bezat pod linuxom a v okne
budu 98; akurat 98 su tak napisane ze tak bezia vraj az o polovicu pomalsie
ako NT4.0

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 "One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
 "Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler