[linux] SSL a ftp

Stefan Ondrejicka ondrej na idata.sk
Pondělí Červenec 2 17:07:15 CEST 2001

On Mon, 2 Jul 2001, M.F. PSIkappa wrote:

Ahoj,

> Zhrniem to este raz, kedze reply su uz len na reply...
> Chcem riesenie, co bude transparentne, natolko aby som nemusel menit uz
> rozbehany ftpd. Mam nahodeny sslwrap, ale obcas to robi problemy, tak
> hladam ine riesenie.
> Riesenie ma pozostavat z wraperu, proxy alebo cohokolvek co bude robit
> akoze serverovu medzi vrstvu a k tomu patricneho klienta (klient by mal
> byt multiplatformovy a nemal by moc zatazit masinu). A pokial mozno malo
> by to byt free riesenie...
> Sucasne riesnie pozostava z sslwrap a klient je secureftp z
> secureftp.glub.com.

Skus sa pozriet na http://www.skygate.co.uk/safegossip/ . Mal som to
chvilu rozbehane doma na masine, ked som pisal sftp klienta . Nepacilo sa
mi to velmi, ale mozno ty budes mat iny nazor . Teraz pouzivam
opatchovaneho BSD ftpd.

Stevo.

--
Stefan Ondrejicka <ondrej na idata.sk>
Beethovenova 11, 917 08 Trnava, Slovakia