[linux] Tlac "brozurok"

Oskar Stolc stolc na xerius.intrak.tuke.sk
Úterý Červenec 3 10:09:21 CEST 2001

> Hi all

Cau,

> cim tlacite v linuxe brozurky?  (myslim tym dve strany na jednu
> A4 prehadzane tak aby po prelozeni napoly vznikla knizka formatu
> A5)

psbook, potom pstops

> Myslel som ze to bude vediet mpage, ale nevie, je tam nejaky
> pokus (prepinace -O a -E) ale nevyzera to ze sa to da pouzit.
>
> Uplne by mi stacilo keby existovalo nieco co zoberie postscript
> a vytlaci z neho strany ktore mu poviem v poradi ake mu poviem.
> Alebo aspon nieco co rozdeli postscript na viac suborov, v
> kazdom jedna strana.

Presne toto som potreboval aj ja, tlacit brozurky. Pytal som sa tu
v konfere a ziskal som maly skriptik, ktory to robi. Tak ho
podavam dalej.  :-)

Najprv treba vytlacit vsetky "neparne" stranky novovzniknuteho
*.ps suboru, vytlacenu kopu papierov potom obratis a na druhu
stranu vytlacis "parne" strany. Prelozis napoly a mas brozurku.

> Matus

Oskar