[linux] samba a nt problem

Martin Kala kala na bitmedia.sk
Úterý Červenec 3 10:16:29 CEST 2001

Pri spustani samby do ostrej prevadzky sa mi podarilo ochromit NT stiet.

Samba fungovala korektne , ale cez noc padol postovy server ,
nefungovalo logovanie na
niektorych workstejsnoch a admin nemal pristup do dns databazy.
Hned ako som stopol sambu spominane problemy prestali.
Netusim co sa mohlo stat , lebo sambu som testoval cely den a problemy
sa nevyskytli.
Pritom samba zdielala 2 adresare na linuxe , neliezla na ziadnu NT
masinu.
Ak mal z vas niekto podobne problemy , pripadne ak viete co som
pohnojil.
dajte mi pls vediet .
Sambu som odstavil a je z toho smutna , aj ked je to moja chyba.

samba 2.2.0
distribucia RH 7.1

 smb conf:
[global]
   encrypt passwords = yes
   guest ok=yes
   workgroup = DOM
   server string = linux
   hosts allow = x.x.x.
   guest account = pcguest
   log file = /var/log/samba/log.%m
   max log size = 50
   security = user
   encrypt passwords = yes
   smb passwd file = /etc/samba/smbpasswd
   socket options = TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192
   domain logons = yes
   logon script = %U.bat
   dns proxy = no

 [netlogon]