[linux] SSL a ftp

Marian Glatzner glatzner na istrobanka.sk
Úterý Červenec 3 11:27:57 CEST 2001

> Dňa 02. júl 2001 o 22:03, M.F. PSIkappa napísal(a):

> vrstvu, to rovno
>
> preco sa teda pytas ked odpoved si vopred poznal? bud sa
> zmieris s ftp,
> alebo budes pouzivat nahrady v aplikacnej vrstve, alebo zabalovat ftp
> roznymi proprietarnymi rieseniami, alebo si par rokov pockas....
> osobne najvhodnejsie riesenie sa mi zda pouzit scp a napriklad windoze
> nadstavbu, alebo sa zmierit s ftp, ale to sa uz opakujem.. ftp rokz..

Ak si dobry obchodnik tak kazdemu zakaznikovi ponuknes volbu. Bud bude
vsetko sukat na hosta, tak ako doteraz cez ftp, so vsetkymi problemami,
ktore so
sebou nesie ftp, alebo im ponuknes alternativu ipsec, ...
A samozrejme ak si to nie je zakaznik schopny nainstalit tak im to ponukni
ako dalsiu sluzbu. Mozno sa nabehas ale zarobis.

Marian