[linux] ADVOCACY: Tatrabanka

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Červenec 3 15:43:06 CEST 2001

Ahoj,

> Takyto pristup je absolutne nepripustny - protestoval si proti nemu?
> Odpovedali ti?

ano. Vysvetlil som im, o co ide a oni len znova, Vazeny pan Bednar,
podporujeme MSIE a Netscape.

> Suhlasim s tebou v tom ze browser v ziadnom pripade nesmie napravat chyby
> designerov (ako to robi genitalne msie).

jasne.

> Zatial vsak mozillu nepouzivam... a neplanujem ani v dohladnej dobe, aspon
> kym to nezoptimalizuju...

to nie je problem mozilly. V podsate s tym nepojde ziadny prehliadac,
ktory poriadne dodrzuje standard HTTP/1.1, tkory sa v sucasnosti dokonca
celkom fajn dodrzuje na rozdiel od HTML standardov.

    Juraj.