[linux] ADVOCACY: Tatrabanka

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Úterý Červenec 3 15:42:59 CEST 2001

nechem na tejto konfere .. takze len ozaj kratko ..
budem ti gratulovat ak nieco v TB poriesis .. o TB viem svoje a aj o ich
arogancii
Moja mala (conevidiet rocna) vojna:
http://www.kanoistika.sk/bobovsky/banky/ viac na konfere bankinfo.

TB je velmi nebezpecna banka ktora si vie dokonca aj vyrabat
elektornicke dokazy (esteze som ich vedel usvedcit) a napr uz polrok
mi odmietaju zrusit inkaso - t.j. robia si s mojim uctom co chcu .. (aj ked
som reklamoval)
Som presvedceny ze ani pod ochtanu vkladov eliot nepatri atd ...
Zvysoka kaslu na zakony, nieco ako bankove tajomstvo a tudiz ze sa budu
zaoberat nejakou RFC normou je v tomto kontexte utopizmus

mnoho statsia - budes ho potrebovat lebo len to ti moze pomoct ;-)
bbo