[linux] ADVOCACY: Tatrabanka

Úterý Červenec 3 16:33:31 CEST 2001

-> > Takyto pristup je absolutne nepripustny - protestoval si proti nemu?
-> > Odpovedali ti?
->
-> ano. Vysvetlil som im, o co ide a oni len znova, Vazeny pan Bednar,
-> podporujeme MSIE a Netscape.

vazena tatrabanka, prisposobte si internetbanking standardu a prestante s
blbymi argumentami a este blbsimi vyhovorkami.

-> > Zatial vsak mozillu nepouzivam... a neplanujem ani v dohladnej dobe,
-> > aspon kym to nezoptimalizuju...
->
-> to nie je problem mozilly. V podsate s tym nepojde ziadny prehliadac,
-> ktory poriadne dodrzuje standard HTTP/1.1, tkory sa v sucasnosti dokonca
-> celkom fajn dodrzuje na rozdiel od HTML standardov.

ok. ale nemam chut im mailovat o niecom co som na vlastnej kozi neskusil a
kvoli tomuto si ju zatial instaloavt nechcem.

mozno, ked pojde v pohode na 64 mb ram; ked uz nie na 32 :)
 If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?