[linux] RH 7.1 na Chipe

Novikmec Jozef novikmec na intrak.tuke.sk
Úterý Červenec 3 20:36:02 CEST 2001

Na tejto adrese je obraz instalacnej diskety ktora riesie tieto
problemy. (Osobne som to neskusal ale verim ze ked to vyskusas tak posles
report:-))

http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/users/Milan.Kerslager/RedHat-7.1/ChipFix/