[linux] RH 7.1 na Chipe

Milan Kubala kubala na adela.sk
Úterý Červenec 3 20:45:49 CEST 2001

Zdravim,
wwww.root.cz - novinky
  U posledního čísla časopisu Chip jste mohli nalézt CD Red Hat Linux 7.1.
Publisher's Edition, které ovšem bylo chybně vylisováno s rozšířením pro dlouhé
názvy souborů Joliet, zatímco instalační jádro podporuje pouze rozšíření Rock
Ridge. Instalaci z něj tudíž není normálně možné provést. Nic ale není ztraceno,
protože Milan Keršláger vytvořil obraz instalační diskety [1], která Joliet
podporuje a instalaci umožňuje. Třeba i takhle se může projevit výhoda
otevřeného softwaru :) [mik]
[1] http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/users/Milan.Kerslager/RedHat-7.1/ChipFix/

milan

--