[linux] ADVOCACY: Tatrabanka

Středa Červenec 4 06:48:10 CEST 2001

Dňa 03. júl 2001 o 16:16, Milan Kubala napísal(a):

> pri sluzbe Internet banking odporucame vyuzivat prehliadace:
> - Netscape Communicator (Navigator) 4.06 (alebo vyssiu verziu)
> - alebo Microsoft Internet Explorer 4.X (alebo vyssiu verziu).
> Nasledne sa Vam dane problemy so sluzbou Internet banking vyskytovat nebudu.

> Eva Turonova

:) na to asi maju formular, pretoze aj mna s tymto odbili dva krat
minuly tyzden..
lenze ked sa tu spomina arogancia a neochota, tak celkom dobre sa
javilo, ked ma dotycna pani Turonova kontaktovala dnes telefonicky a
vysvetlila mi to do telefonu.. ja viem ze to nie je vela, ale kto sa vam
vobec ozve na mail, a kto osobne telefonicky? takze za toto maju u mna
plus body.. ostatne vypady tu spomenute su zrejme osobneho charakteru a
nie prilis objektivne, pretoze ludia si vseobecne tuto banku
pochvaluju..

co sa tyka samotneho threadu a mozilly, tak to nie je zas take ruzove, pretoze
ako som zistil, nefunguje aj java script, ktorym sa otvori dalsie okienko pri
zadavani platobnych prikazov.. skusane mozilla 0.9.2.. samozrejme, ked
ho zo source stranky vydolujem, tak sa na zadavanie prikazov dostanem...
vam to funguje?

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk