[linux] OT: analogova telefonna ustredna

Ivan Suchy is na sth.sk
Středa Červenec 4 09:03:41 CEST 2001

Ahojte.

Mame tu jednu analogovu ustrednu (konkretne PANASONIC KX-T1232100DB),
z ktorej sa prikazmi:

$ stty -F/dev/ttyS0 ospeed 1200 ispeed 1200 cs8 -parodd
$ cat < /dev/ttyS0

pokusam citat data. Vystup vyzera zhruba takto:
--
00909390'5..
:AM00090590590500:0'3"....

Struktura ( ciastocna ? ) vety je pravdepodobne takato:
DATE, TIME, EXT, CO, DIAL NUMBER, DURATION, CODE

Aspon podla suborov ktore spracovava dosacky program co
tam bezi. Prosim, ak pracujete s niecim podobnym dajte
mi vediet na MOJ MAIL.

Dakujem a ospravedlnte offtopic.

Ivan Suchy