[linux] Destination Host Unreachable

Martin Domany domany na uniba.sk
Středa Červenec 4 11:32:55 CEST 2001

> mam nasledovny problem:
> ping 172.24.214.102
> >From 172.24.225.72: Destination Host Unreachable
> Obe sietove karty su 3c905C-TX.

Mozno je to niecim inym, ale mal som prave s 3c905C podobny problem. Ja som
mal v masine s jadrom 2.2.18 len jednu a po case mi jednoducho vypadla.
(vid Tvoj popis)
Vsimol som si, ze vypadok sprevadzalo pomerne uctyhodne cislo "overruns" v
ifconfig.
Vypadku pomohol restart sietoveho interface.

Od nejakych kamaratov som sa dozvedel, ze aj oni mali ten problem a pocul
som famy, ze pomoze stiahnut nejaky iny drajver pre sietovku (patch do
jadra).
Ja som to vyriesil vymenou sietovky, na Tvojom mieste by som skusil najprv
2.4.5 jadro, ci to tam uz neopravili.

		Martin

 RNDr. Martin Domany
  spravca siete UK
Univerzita Komenskeho

email: domany na uniba.sk
tel.:  (07) 602 95 473
fax:   (07) 654 12 305
adresa:  Vypoctove Centrum UK, FMFI UK, Mlynska Dolina, 842 48 Bratislava