[linux] Kompilacia X11

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Čtvrtek Červenec 5 09:42:24 CEST 2001

>Ma niekto prakticke skusenosti s kompilaciou X11 (najlepsie verzie >4.1)?
>Zaujimali by ma nejake odporucania ohladne optimalizacie na rychlost,
>velkost... >Pozeral som si configuracne subory, ale nie vsetkycm
nastaveniam >som chapal. Existuje nejaky navod? >Pojde X11 4.1 vykompilovat
s gcc 3.0 (resp. ma zmysel sa o to >pokusat)?

	Ja som tiez nedavno kompiloval XFree86-4.1.0 - uplne bez problemov.
Nechcelo sami s tym moc hrat, cize som nechal defaultne nastavenie, az
na nejake detaily. Pustil som to na noc a rano po siedmych hodinach (na
P166) mal z gruntu novy X-server. Vsetko uplne bez problemov.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Perl CGI developer           http://www.webinvetia.sk