[linux] fetchmail multidrop box

Juro Variny variny na post.sk
Čtvrtek Červenec 5 11:20:45 CEST 2001

Nazdar,

Na sťahovanie pošty som začal používať fetchmail a multidrop box mi prišiel
vhod (aby automaticky rozdelil poštu z jedného pop3 mailboxu medzi členov
našej famílie). Pár dní to fungovalo (aspoň pokiaľ som to testoval), až kým
som v manuáli nenarazil na sekciu USE AND ABUSE OF MULTIDROP MAILBOXES.
Prečítal som ju viackrát, ale pochopil som len to, že niektoré mail servery
nedávajú do hlavičky mailu informáciu potrebnú na identifikáciu adresáta a
pošta sa tak môže stratiť. Ak mi niekto pošle poštu ako blind-copy, tiež sa
môže stratiť.
Ako mám zistiť, či je to môj prípad? Čo by som mohol použiť namiesto toho?

Juraj :-)#