[linux] Kompilacia X11

carcass carcass na gmx.net
Čtvrtek Červenec 5 20:06:05 CEST 2001

Ondrej Jombik(nepto na pobox.sk)@Thu, Jul 05, 2001 at 09:42:24AM +0200:

> 	Ja som tiez nedavno kompiloval XFree86-4.1.0 - uplne bez problemov.
> Nechcelo sami s tym moc hrat, cize som nechal defaultne nastavenie, az
> na nejake detaily. Pustil som to na noc a rano po siedmych hodinach (na
> P166) mal z gruntu novy X-server. Vsetko uplne bez problemov.

athlon500,128MB RAM => 75 minut. zatial to funguje celkom vpohode, ale
aj tak povodna implementacia OpenGL suxxx - ovela lepsim riesenim je
NVIDIA_GLX a NVIDIA_kernel - jedine co mi tu dost vadi, ze pri spustani
iXov testuje nvidia rozlisenia ktore podporuje monitor, skusal som
Option "NoDDC", ale to mi len vyhodilo 8 unresolved symbolov z
nvidia_drv.o a iXy nenastartovali. Da sa to testovanie nejak zrusit ?

--

			carcass