[linux] ADVOCACY: Tatrabanka

Pátek Červenec 6 06:26:42 CEST 2001

On Thu, Jul 05, 2001 at 09:59:47PM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,
cafko

> pockaj, pockaj. HTTP je minimalisticky protokol, nemoze vediet kadejake
> smiesne ficry. HTTP maju vediet mobilne telefony, malicke zariadenia
> apod. To je len dobre, ze tam nie je zbytocna komplexita ako napr.
> resolvovanie relativnych odkazov v protokole.
S tymto suhlasim ale na minimalizaciu nepotrebujes aby niekto externe daval
limity.

Ono ja principialne suhlasim s tym, ze ked mi to nefunguje tak sa budem
stazovat, ale v tomto pripade je to imho bezvyznamna somarina.

> Pozri, je tu standard, ktory sa ma dodrzovat a nedodrzuje sa a to nie je
> problem mozilly. Je to len problem ostatnych browsrov, ze to podporuju a
> to je ich vec.
Pozri, vacsina ludi ma windowsy a explodera a seru na to. Omnoho lepsie by si
spravil, keby si nejaku firmu zmigroval na linux a budes mat viac ludi
dolezitych pre tatrabanku ktori sa stazuju.

> dodrziava protokol.
... ktory je imho naprd ;-)

> to ty nemas riesit, na to su organy, ktorym to mozes hovorit. Tvoj nazor
> na standard je sice krasny, ale je to standard, takze stazovat sa mozes
> ist na IETF.
Kedze ja ho pouzivam, bude robit to co chcem ja a nie nejaka organizacia. O
tom je linux, ze ti nikto nebude diktovat co mas chciet.

> IMHO je velmi dobre, ze standard HTTP/1.1 je minimalisticky a
> nepodporuje zbytocne kraviny, pretoze sa fakt da pouzivat na malickych
> zariadeniach (na rozdiel od FTP, ...).
... co je zase len vec toho kde to ludia pouzivaju.

> Co je problem autorov webu a potom to stoji nas tu ramku a procesory,
> ktore to potrebuje. WAP 2.0 ma byt zalozeny na XHTML 1.0. Tam ked najde
> browser (vratane mobilu chybu), tak na teba vypluje: neriesim, incorrect
> parse tree.
Jasne. Ked sa budu MNE ludia stazovat ze moje weby im nejdu tak to tiez
prerobim. Napr. exploder nevie korektne zobrazovat transparentne pngcky (v
nechskape, konq aj mozile to ide ok) a ked sa zakaznik stazuje tak to
konvertnem na gify. Keby si ma stazovali ze ten relativny redirekt im nejde
tak to prerobim tiez (ale on aj v mozile ide). Keby si bol dolezity klient,
tatrabanka to prerobi.

> <offtopic>Pouzi obchod s filmami.  :))))).</offtopic>
Gde sa daju kupit divxy? :-)

> to mas pravdu. FTP je cele somarina, nie len ascii mod.
;-) hej je to definovane nejak divne.

> V konquerorovi ti urcite nejde, iba ak by si mal nejaku turbo novu
> verziu. Nepodporuje layery totiz (teda, dnu sa dostanem, ale ked ukazem
> nad prevodny prikaz, tak mi neukaze to menu, ze zadat, trvaly a ine). Ak
> ti to ide, posli mi prosim cislo verzie.
Aha tak to je mozne to som nepozeral.

> Zariadenia na browsenie sa stale zmensuju a zmensuju, never tomu, ze
> vsetky budu vymyslat
... ale ludska lenivost sa nezmensuje ;-)

S pozdravom,

              To boldly go where I surely don't belong.