[linux] postfix a smtp

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Červenec 6 08:30:57 CEST 2001

Juraj Ziegler wrote:

> 1) Miso Fojtik sa myslim pytal na odosielanie posty. Cize
> stahovanie je mimo. Stahovanie prichodzej posty mu myslim funguje

Stahovanie nie je mimo! Kdesi na Webe maju napisane, ze pred
odoslanim posty cez smtp sa musi uzivatel autorizovat cez
pop3, cize stiahnut si postu (a pri pop3 sa overuje identita
uzivatela heslom). Az potom je povolene tej istej IP-cke
pouzit aj smtp (je tam nejaky interval)...

> 2) Prijde mi vcelku logicke, ze ked prijima postu cez .gmx.net,
> tak ju chce tadial aj odosielat.

Ako sa to vezme. Preco nepouzit najblizsi smtp-server
(ak taka moznost u provajdra je)? Povedzme ze mam dial-up,
k nemu 1 mailbox u provajdra, ale 10 uzivatelov, z ktorych
9 si spravi mailbox na www.***.** (nechcem robit reklamu :-),
tak preco by vsetkych 10 ludi nemohlo vyuzivat smtp u provajdra?
Minimalne je to menej hopov, stabilnejsie spojenie, a mail
bude putovat kratsou cestou...

Jarry