[linux] postfix a smtp

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Pátek Červenec 6 08:30:54 CEST 2001

Cele to vyzera ako pop-before-smtp relay. Ak je to tento pripad, tak najprv
si zo servera stiahnes postu cez pop, server si zapameta na chvilu tvoju ip,
vie ze si jeho clovek, lebo si v pop zadal aj heslo,  a preto ti dovoli
odoslat cez seba postu. Tvoju IP si vsak pameta len chvilu (napr. 5minut).
Otestuj si to velmi jednoducho.
telnet server 110
user ...
pass ...
quit
telnet server 25
helo ...
mail from:....
rcpt to:.....
data

.
quit

ked ti zbehne tot, tak je to pop-before-smtp relay. To znamena, ze vzdy
predtym ako chces poslat postu cez tento outgoing mail server, musis si tesne
predtym cez pop3 stiahnut postu.

Dufam, ze ti to pomoze a nekecam tu len tak doblba.

Bohdan.

Mgr. Bohdan Spes
webconomy admin
ICQ#:56233611