[linux] postfix a smtp

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Červenec 6 10:22:08 CEST 2001

Juraj Ziegler wrote:

> autentifikacia cez POP3 != stiahnutie posty vid mail od Bohdana.

Ved to ani nikto netvrdil! Ale ak je k odoslaniu posty
cez smtp potrebne najprv sa  autentifikovat v tomto konkretnom
pripade cez pop3 (co je najlahsie urobit tak ze si skusim
"stiahnut postu"), tak potom to NIE JE MIMO. "Carcass" mu
pomerne presne odpovedal, co je riesenim problemu, "Bohdan"
to uplne presne pomenoval, tak neviem, naco do toho viac vrtat...
Na GMX to maju tak vysvetlene: "pred odoslanim si najprv
stiahnite postu, v ramci toho sa overi identita, a po urcity
cas je potom dovolene pouzit smtp relay". No iste, moze
nahodit telnet 110 ..., user, pass, atd (ako to popisal
Bohdan), ale jednoduchsie a rychlejsie je asi tuknut na
"get message" (neviem, co za klienta pouziva) a potom
"send message".

> Potom by mohol aj maily prijimat na adresu od providera.
> A prijima ich inde. Ale nemam krystalovu gulu aby som zistil
> preco, takze je skoda to riesit.

Mozno ma viac schranok a nechce si pliest postu. A mailboxy
u provajdra zvycajne nie su zadarmo, ale relay byva obvykle
povoleny pre konkretne IP-adresy klientov...

Jarry