[linux] OT: Re: ADVOCACY: Tatrabanka

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pátek Červenec 6 10:56:09 CEST 2001

> hm.. myslel som to inak. ked uz existuje standart, tak by sa mal dodrziavat.
> pripadne zmenit. ale nie na neho kaslat. a nejde o to, ci je to akurat
> relativny absolutny redirekt. moze ist aj o mensie/vacsie veci.
>
> nestvu ta napriklad stranky, ktore funguje iba ie5.5, ktory sa na linuxe
> urcite nepustis? keby sa vsetci drzali html 4.0, alebo teraz xhtml 1.0, tak by
> sa nic take stat nemohlo.
>
> mna stve ze potrebujem mat kvoli roznej kvalite 2-3 rozne browsery. preco? mam
> jeden textovy editor (vim), jeden LaTeX (neviem ako to zakategorizovat :),
> [...]

Pani, neda mi to, musim cosi aj ja napisat.
Absolutne to nesuvisi s nicim a pritom so vsetkym, berte to teda s
rezervou.

Minule som pozeral Spectrum a tam hovorili, ze cim musi clovek viac
pouzivat mozog na rozumnu cinnost (!= pozeranie telky a ukladanie krabic
do este vacsich krabic v baliarni a pod.), teda rozmyslat a prisposobovat sa
vsetkemu moznemu, tym dlhsie v priemere zije. A urcite to znamena, ze
tym dlhsie mu nepovedia, ze je senilny dedko/babka.

Takze ked sa na to pozriete z tejto strany, tak je to vsetko OK a mozete
byt radi, ze vas vsade nutia rozmyslat. Predlzuju vam tak zivot.

...samozrejme to neznamena, ze standardy su na nic. Ale ked ich niekto
porusuje, tak treba mat nejaky mechanizus, ako si z toho nerobit stresy
;-)))
Napriklad ja som v utorok instaloval windoze na novy disk. Po 2
hodinach, ako sa mi to nepodarilo (ten disk bol na ne asi prilis velky),
som si povedal, ze je to dobry sposob, ako uz nikdy doma nenainstalovat
windowsy.

Dobre, mozete pokracovat vo vaznej debate...;-)

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.