[linux] Debian a Netscape

Pupala Ronald pupala na sse-za.sk
Pátek Červenec 6 13:25:12 CEST 2001

Ahoj !

----- Original Message -----
From: "Ladislav Babjak" <ladislav.babjak na netcentrum.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Friday, July 06, 2001 5:38 PM
Subject: [linux] Debian a Netscape

> [...]
> aj na inych distribuciach, ale su stym riadne problemy, stacili
> mi kolegove skusenosti ktory stym zabil par dlhych vecerov....
>
> Co ma ale uz nekonecne sere..., je ze tam nemozem nainstalovat netscape
> ani ked sa poserem...
> Ono som nejake baliky pri instalacii, vybral take ako Netscape-base a
> ine netscape, ale
> hned mi bolo divne, ze su nejake male...
> A binarka ku netscape nikde,.... hlavne ho potrebujem kvoli poste....
> Ja som prehrabaval archivy, na nasom slovenskom mirrore debianu

nainstaluj apt, do apt.conf daj mirror ccfrog.tuke.sk aj so sekciou non-free
a non-US, no a potom apt-get install netscape. On nainstaluje task-balik, co
je ta kratka binarka netscape a potom baliky netscape-mail,
netscape-browser.
Ak to nebudes vediet nahodou nastavit, mailni mi sukromne, a ja ti poslem
konfigurak apt.conf, a bude to v pohode.

> (ftp.cvt.stuba.sk), v tych
> vselijakych sekciach non-us a non-free a tak a nic...
> Uz ma z neho ide jebnut...
> kazdy mi tvrdi ze ked prejdem porodnymi bolestami tak si debian budem
chvalit > do neba...
> Uz aby to bolo... :-)

Aj na to pride cas a vsutku skoro. Potom si nebudes vediet prikaz apt-get
install "meno programu" vynachvalit. Ale to su uz
distribucionalisticko-fundamentalisticke reci, takze Cau.

> Laco

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk