[linux] Debian a Netscape

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Červenec 6 13:44:23 CEST 2001

On Fri, Jul 06, 2001 at 01:25:12PM +0200, Pupala Ronald wrote:
> [...]

aku verziu debianu mas? potato? woody? sid? pri instalacii z original CDcka
potato 2.2.r3 staci vybrat instalaciu z mirroru a vyhladat Slovakia, je tam
ftp.tuke.sk (radsej pouzivajte ftp.tuke.sk namiesto ccfrog.tuke.sk, je to
alias)

> nainstaluj apt, do apt.conf daj mirror ccfrog.tuke.sk aj so sekciou non-free
> a non-US, no a potom apt-get install netscape. On nainstaluje task-balik, co
> je ta kratka binarka netscape a potom baliky netscape-mail,
> netscape-browser.
> Ak to nebudes vediet nahodou nastavit, mailni mi sukromne, a ja ti poslem
> konfigurak apt.conf, a bude to v pohode.

presnejsie je to /etc/apt/sources.list

a ked mas rychlu linku a odvahu, skus sid a galeon/mozillu

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE