[linux] Maildir a Mutt

Oskar Stolc stolc na xerius.intrak.tuke.sk
Pátek Červenec 6 16:34:04 CEST 2001

Caute,

vznikla u nas poziadavka nainstalovat jeden serverik, ktory by mal
poskytovat shell a mailove sluzby. Moja predstava je pouzit
postfix s Maildir mailboxami. POP3 a IMAP sa s Maildirom vedia v
pohode vysporiadat, ale potrebujem konzoloveho mail klienta, aby
si uzivatalia vedeli citat postu aj po nalogovani. Preferujem
Mutt, ale som doteraz nezistil, ako ho donutit, aby defaultne
nehladal mail-y vo /var/mail/user, ale v Maildir-e
(/home/user/Maildir/...) daneho uzivatela.

Inymi slovami: ak si uzivatel spusti mutt, tak aby ho neobtazoval
hlaskou "/var/spool/mail/user neexistuje", ale aby hned nacital
maily z /home/user/Maildir.

Diki za radu,

Oskar