[linux] linux a elite

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Červenec 11 06:55:36 CEST 2001

Name: WARNING.TXT
> Zohanam na linuxa hru v style elite .
> tj system vesmirneho obhodovania.
> Len cisto single user gamesku nic do inetu.
> pozeral som freshmeat ale neuspel som.
> pokial mate niekto nejaky tip , dajte pls vediet

No ja som ich par nasiel ale vecsinou este nedokoncene alebo bez
nejakych featuriek (hudba) a jedna co vyzerala najlepsie (podla
screenou) ta bola viazana na nejaky window manager.

Najlepsim riesenim je symulator amigy/C64/snes a hrat elite v nom.
Ten snesova verzia je zevraj najlepsia a jej rom image je najditelne na
nete.

--
Ospravedlnujem sa za otravnu a nemiestnu prilohu
ale jej odstranenie nieje v mojich silách. Staznosti