[linux] radic raid

Marian Glatzner glatzner na istrobanka.sk
Středa Červenec 11 12:17:58 CEST 2001

Podla oznacenia typujem ze je to radic na ATA disky, ak mas v umysle
vytvorit plnohodnotny RAID, ktory ti nebude zatazovat procak
poobzeraj sa po SCSI radici. Su vsak pravdepodobne drahsie.
IMHO tieto informacie by ti mal byt schopny dat priamo predajca.

Marian