[linux] Re: RE: [linux] radic raid + zalozny zdroj

Milan Musec milan na apcomputers.sk
Čtvrtek Červenec 12 09:08:27 CEST 2001

Ano je to radic na ATA100 disky RAID 0,1. Mohol by si mi vysvetlit preco by mal byt zatazeny procesor?
Ved prave preto chcem kupit radic aby som RAID nerobil softverovo. No  a na predajcov by som sa teda
nespolahol ty ti predaju hoci co (podla mna nie su na to aby vedeli co v akom oparacnom systeme funguje).

Este by som sa chcel opytat na zalozny zdroj. Viem ze tu uz bolo nieco spomenute ale ja chcem kupit
konkretne APC BACK 300/500. Pouziva a tieto apc niekto uspesne resp. je pod linuxom dobra podpora pre APC?
Dakujem

milan