[linux] radic raid + zalozny zdroj

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Červenec 12 10:34:57 CEST 2001

> asi takto som si to predstavoval ja ze to funguje pokial si
> kupin hw raid radic.
>
> pokial teda poucije pci RAID 1 radic vypnem v biose onboard
> ide radic doska by mala nabehnut normalne ako jeden disk. Je
> potrebne este nejako potom patchovat linux?

Neviem, ci spravne rozumiem, ale ak si kupis ide-raid radic,
das nan 2 disky, aktivujes v biose radica raid1 a nabootujes,
tak tie 2 disky uz vidis ako 1. Opakujem, je to zalezitost BIOSU
RADICA, ze sa postara o to, aby tie 2 disky boli reportovane ako 1.
Na tento 1 "disk" (ktory tvoria 2 v mirrore) potom mozes instalovat
system, alebo ho len "sformatovat" a pouzivat.

Nie je koli detekcii potrebne patchnut linux (tieto nove HPT
a Promise chipsety uz kernel detekuje automaticky). Iba potrebujes
este nejaky software na monitorovanie a ten tusim Abit dava
do tej svojej distribucie, odtial to mozes vytiahnut.

Jarry