[linux] FWTK - firewalling

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Čtvrtek Červenec 12 12:21:15 CEST 2001

Zdravim,

potreboval by som mensiu pomoc s nastavenim fwtk.
Zinstaloval som novy intranet server ( Mandrake 8, Samba, apache, qmail,
courier ), ktory je viditelny iba zvnutra IP 192.168.10.253. Vonkajsi
server (192.168.10.254) posuva postu dovnutra a internet von ide cez
squid. Kazdy clovek to ma nastavene v browseri ako proxy.
Na tomto servri bezi webmail, na ktory sa mi ludia nevedia dostat. Da sa
to obist nastavenim v browseri, ale chcem, aby poziadavky na
webmail.xxx.sk bol branou smerovane naspat dovnutra na intranet server.
No a poziadavky zvonku aby isli na tento vnutorny web server. Na brane
nebude bezat ziaden http server.
Na vonkajsom servri mi bezi ftp-gw a tn-gw, no a z dokumentacie fwtk som
sa dozvedel, ze na taketo nieco by sa dal pouzit plug-gw. Ma s tym
niekto skusenosti ako to spravit?

vdaka.