[linux] Vypisovanie logov na tty9 az tty12

lubos klokner erkac na vault-tec.sk
Čtvrtek Červenec 12 22:34:57 CEST 2001

[ Oskar Stolc 12.07.2001 wrote: ]
> Cau,

> do /etc/syslog.conf pridas nieco taketo:
>
> *.*			/dev/tty9
>
> co ti bude na deviatu konzolu vypisovat vsetky hlasky.
>
> nezabudnut /etc/init.d/sysklogd restart

ked sme pri tom logovani, skusal niekto z vas logovat po seriovom kably
na inu masinu ???

ked som skusal:
echo haluska > /dev/ttyS1
a na druhej masine:
cat /dev/ttyS1 tak sa mi zobrazilo:
haluska

ale ked som dal:
nieco.nieco	/dev/ttyS1 do syslog.conf

tak sa mi na druhej masine  zobrazili nejake logy,
potom dlho dlho nic, potom par prazdnych obrazoviek,
potom nejake znaky. sem-tam nejaky log... proste velmi nahodne

--
E.R.K.A.C.: Electronic Robotic Killing and Assassination Construct