[linux] LCP timeout pri callback-u

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Čtvrtek Červenec 12 23:50:41 CEST 2001

> Obcas sa potrebujem konektnut na kamosa cez modem. Ja mam modem
> (klient) a kamos robi dialin (server). Klasicke spojenie, t.j.
> vytocim kamosa, uspesne sa obe strany dohodnu na rychlosti linky,
> prebehne chap autorizacia, naviaze sa ppp0 na /dev/ttyS1, dohodnu
> sa na IP adresach, nahodi sa defaultrou, modemy sa spoja.
>
> Problem nastane vtedy, ked sa na "server" pokusam nahodit
> callback. v /etc/mgetty/login.config mam uzivatela "cback", ktory
> spusta program "/usr/sbin/callback -S moje_tel_cislo". Dost si
> fandim :-) a dovolim si tvrdit, ze som to dobre nakonfiguroval.

Problem je v tom, ze pri callbacku sa /etc/mgetty/login.config
neuplatnuje. Pre linux <-> linux sa to da vyriesit sposobom,
ze klient bude mat ppp option passive a obe strany budu
nastavene bez autorizacie (autorizacia cez login by mozno mohla
postacovat, a ostatnych uzivatelov treba zatrhnut cez pam_access
modul).

Ak ma byt klientom oknar, neskusal som - este som sa k tomu nedostal,
(iba teoreticka uvaha) ale bolo by dobre vyskusat volbu passive na
servery pre spatne volajuceho spolu s volbou iddle.

Peter