[linux] postfix + dialup + urgentne maily

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Červenec 13 05:41:40 CEST 2001

On Wed, Jul 11, 2001 at 05:29:03PM +0200, Oskar Stolc wrote:
> situacia je nasledovna: lokalna siet s priblizne desiatimi
> klientskymi pocitacmi, pripojenie na net zabezpecuje
> linux+maskarada. Kazde dve hodiny sa dvihne linka, stiahne sa
> posta od providera a nasledne postfix na linux-e rozposle postu.
> Otazka znie: Je mozne, aby postfix (alebo nieco ine) zistil, ze sa
> niekto pokusa posielat "urgentnu" postu, a aby sa necakalo v
> najhorsom pripade dve hodiny, kym sa znova vytoci provider, ale
> aby sa posta odoslala hned?

mas na mysli X-Priority? 5 je lowest, 4 low, 3 normal, 2 high, 1 highest,

> Staci nejaky odkaz, ja si to uz nastudujem ... :-)

no neviem, ci sa podla toho da priamo ovplyvnit postfix ... akurat je tam
moznost na header_checks, ale s tym mozes akurat odmietnut nejake spravy alebo
povolit (OK, REJECT)
http://ftp.tuke.sk/pub/postfix/postfix-master/uce.html#header_checks

najlepsie by bolo pre urgentne spravy spustit dalsi postfix napriklad na inom
porte, ktory by posielal okamzite

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE