[linux] radic raid

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pátek Červenec 13 12:12:22 CEST 2001

> dost dobre som nepochopil o com tu vypravate pretoze pokial zasuniem PCI
> kartu ktora robi RAID 0,1 HW dam tam disky tak system nech uz je to Linux
> alebo win vidi len jeden disk pritom su to napr. dvamirrorovane. Kernel by s
> tym uz nemal mat nic spolocne. Ale mohol by sa vynadrit niekto kto to 100%
> povie ako to presne je.

Takze sa vyjadrujem. Kamos musel upgradnut na kernel 2.4.x, lebo 2.2.x
nepoznal jeho radic. Saskoval so vselilakymi append="" pre kernel,
nepomohlo mu to vsak. Skusal zohnat aj nejaky driver, nic vsak neslo.
Tak tam dal novy kernel a vtedy mu to zacalo chodit aj na ATA100.
Ten radic bol myslim od Abitu, ale nie som si isty, mozno kecam.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.