[linux] radic raid

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Pátek Červenec 13 15:20:57 CEST 2001

Nove jadra tieto radice ( hpt37x ) poznaju a bez problemov identifikuju ako
radic ATA100. Ale raid nejde, a bol by som celkom rad, keby mi niekto napisal
linku odkial stiahnut patch, ktory mi rozchodi hardwarovy raid na doske Abit VP6
dual. Mam tam dva 20GB 7200rpm disky, kazdy na samostatnom kanaly a hoci to
slape celkom fajn, predsa len plny raid je o niecom inom. Preliezol som uz aj
konferu o linux-kernel, ale linka mi nejako usla. Takze, ak mate linku, poslite,
ak mate patch, potesi aj ten. Mam Mandrake 8.0, zapnuty SMP kernel.
Vdaka.
gore.