[linux] Prihlasenie sa d GlobtelNet-u

Matej Pivoluska pivoluska na globtelnet.sk
Sobota Červenec 14 02:50:37 CEST 2001

> Tak sme tu dvaja, co im to nejde :-). Posielal som i do globtelnetu
> linuxmanikovi konfiguraky, ze v com je problem, zatial sa neozval. A
> to su uz tomu AFAIR dva tyzdne...
>
> M.

Mne to viazne pri prihlasvani uzivatela - nerozblikaju sa diody, ze sa
komunikuje, nevymeni sa pap|chap...

Prihlasovanie cez terminal (except send except...) (... ogin: pivoluska ssword: *** ~--) prebehne, ale je to nic platne...

Zaujimave, ze kppp, a jedine kppp si s tym poradi.

Dnes som volal na hotlajnu, ale tam mi s tym tiez pomoct nevedeli, aj
ked nemozem povedat, zeby neboli ochotni. Vraj mi poslu majl.

BTW: Mam Mandrake 8.0

mP