[linux] Prihlasenie sa d GlobtelNet-u

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Pátek Červenec 13 23:30:24 CEST 2001

Zdravim

Mohol by si mi poslat ten script?
Zhodou okolnosti mam nieco spolocne s GTnetom ;)
Staci mi to poslat na moju mailovu adresu

				Dumber

			admin of GlobtelNet ;)

PS:neviem ako MDK 8 ale mdk 7.2 som s tym rozbehol

On Fri, Jul 13, 2001 at 08:50:37PM -0400, Matej Pivoluska wrote:

> Mne to viazne pri prihlasvani uzivatela - nerozblikaju sa diody, ze sa
> komunikuje, nevymeni sa pap|chap...
>
> Prihlasovanie cez terminal (except send except...) (... ogin: pivoluska ssword: *** ~--) prebehne, ale je to nic platne...
>
> Zaujimave, ze kppp, a jedine kppp si s tym poradi.
>
> Dnes som volal na hotlajnu, ale tam mi s tym tiez pomoct nevedeli, aj
> ked nemozem povedat, zeby neboli ochotni. Vraj mi poslu majl.
>
> BTW: Mam Mandrake 8.0
>
> mP

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk