[linux] Debian a Netscape

Pondělí Červenec 16 09:18:09 CEST 2001

-> Tak som si nainstaloval Debian....
-> Potrebujem prave tuto distribuciu, kedze na nej potrebujem instalovat
-> nejake veci co boli napisane a odladene na nom ono to ide kompilovat
-> aj na inych distribuciach, ale su stym riadne problemy, stacili
-> mi kolegove skusenosti ktory stym zabil par dlhych vecerov....
->
-> Co ma ale uz nekonecne sere..., je ze tam nemozem nainstalovat netscape
-> ani ked sa poserem...

mne to chodi uplne bez problemov. Si na sieti ?

nastav si /etc/apt/sources.list

deb ftp://debian.mirror/ stable main contrib non-free
deb ftp://debian.mirror/ dists/proposed-updates/
deb ftp://debian.mirror/non-US stable/non-US main contrib non-free
deb ftp://debian.mirror/non-US dists/proposed-updates/
deb ftp://security.debian.org/debian-security stable/updates main contrib non-free

-> Ono som nejake baliky pri instalacii, vybral take ako Netscape-base a ine
-> netscape, ale hned mi bolo divne, ze su nejake male...

musis si vybrat ci chces navigator ci communicator.

binarka je v communicator-smotif-477 alebo v navigator-smotif-477
k tomu sa ti uz pridruzia dalsie baliky...

netscape-base je spolocne pre oboje. navigator je vezria bez mail/news
readera.
 Linux is like a wigwam: no Windows, no Gates and an apache inside...