[linux] Slovencina pre Aspell

Čtvrtek Červenec 19 09:06:14 CEST 2001

-> nepokusal sa niekto vytvorit slovensku databazu pre Aspell?
-> Ispell mi miestami lezie na nervy (hlavne ked 'pozna' slova
-> ktore nie su spisovne al. neexistuju) - napr. minule som mal
-> preklep v slove kapitol (od kapitola) a pokusal sa ma presvedcit,
-> ze spravne je aj kapitôl, co je samozrejme blbost (ispell-sk-0.1.4-2mdk,
-> Mandrake 8.0)

mal by si tu postu rozdelit do dvoch kapitôl aby si pochopil ;)

 You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,
 then used against you.