[linux] fax

Lubos Barbora lubos.barbora na izomat.sk
Čtvrtek Červenec 19 10:05:54 CEST 2001

Caute,

potrebujem poradit, mam "subor.txt"  ktory potrebujem odfaxovat. Samotne odfaxovanie je OK , ale problem je s konvertovanim textaku na  pbm -ko.

Ked to skusam cez pbmtext tak  mi vynecha znaky s diakritikou aj vtedy ked mu podstrcim font (napr. cour25.pbm, cour25n.pbm ine som nenasiel)

efix mi zasa nahradi znaky s diakritikou inymi.

Vie mi niekto poradit kde si mozem stiahnut nejake ine fonty pre pbmtext, efix, alebo nejaky iny soft (nie pre X), ktory vie robit aj so slovencinou ?

Dakujem

Lubos