[linux] Pipnutie po spusteni

Čtvrtek Červenec 19 15:38:10 CEST 2001

-> Spojazdnil som server tak, aby nemal monitor, klavesnicu a pod.
-> Komunikujem s nim len cez SSH. Problem je v tom, ze ked zapnem masinu,
-> tak neviem, kedy linux nacital vsetky demony a je pripraveny na logovanie.
-> Potreboval by som, aby mi to oznamil pipnutim.
->
-> Neviete mi niekto poradit, ako to realizovat.

echo ^G > /dev/console
niekde na koniec startovacich skriptov...
 Nothing is fool-proof to a talented fool.