[linux] Pipnutie po spusteni

Čtvrtek Červenec 19 21:16:37 CEST 2001

On Thu, Jul 19, 2001 at 03:05:39PM +0200, Diskutuj wrote:
> Zdravim vsetkych diskutujucich!
caf

> Problem je v tom, ze ked zapnem masinu, tak neviem, kedy linux nacital
> vsetky demony a je pripraveny na logovanie.
mne to "hlasi" tak, ze ejectne cdromku. totiz mame 2 compy ktore funguju ako
failover-cluster a fyzicky neni jasne, ktory je prave aktivny. Takze v
pasivnom mode maju cdromku ejectnutu a v aktivnom vsunutu (teda pri boote sa
vola eject a pri takeoveri eject -t). Ze tam pada prach je mi jedno, aj tak sa
nepouziva.

S pozdravom,

            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.