[linux] kompaktne PC - router

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Pátek Červenec 20 10:17:04 CEST 2001

kolega zhana ci v SK niekto vyraba ( SK vyrobca by bol milsi ale nieje
podmienkou)

maly router ethernet(resp dva) + 2x asynchro pre pevne 28k linky.

Mna napadlo ze sak treba len PC (tam asynchro je) ethernet karta a linux a
nieje co riesit
Ale .. on by rad aby sa to na PC nepodobalo ;-) t.j. da sa kupit nejake ..
kompaktne PC alebo uz hotovy router ? (z asynchro - nie synchro)
Uz som mu aj povedal ze ked nic ine ta si sakra koli nemu zalozim firmu ;-)
a budem
to montovat do skatule od topanok ale obavam sa ze moje dizajnerske citenie
ho sklame.

dik za tipy.

bbo