[linux] Fonty v mdk8

Michal Fojtik mfojtik na gmx.net
Pátek Červenec 20 17:25:02 CEST 2001

On Fri 20. July 2001 13:01, you wrote:

> Ahoj,

ahoj ,
> mohol by mi niekto povedat ci poradit kde precitat, ako po instalacii
> mandrake 8 dostat v x-och fonty, na ktore sa da pozerat?
> Default po instalacii je to strasne, nepomohlo ani zmenit default font na
> iny... Snad to riesi stiadnutie fontov z mswin?
> Vdaka
> Milan Haliena

mal som taky isty problem.
Ide o fonty ked mas nastavene slovenske locales ze ?
Ja som to vyriesil na tvrdo asi takto :

1. nainstaluj vsetky ISO-8859-2 fonty pre Xsy
2. chod do /usr/share/fonts
3. najdes tam adresare default a ISO8859-2
4. v tom adr. default je nieco ako Type1 , to premenuj na Type1_EN
4. z /usr/share/fonts/ISO8859-2 skopiruj Type1
    priecinka /usr/share/fonts/default
5. pust Xsy a pojde to (aspon tak to islo mne :)

Mifo Aka Miso,
if you have problem mailto : mfojtik na gmx.net
--
Linux vs. Windows is a no-WIN situation.