[linux] Statisticky soft pre routery

lubos klokner erkac na vault-tec.sk
Pátek Červenec 20 15:55:16 CEST 2001

[ Peter Paluch 20.07.2001 wrote: ]
> Zdravim vsetkych.
> =-=-=-=-=-=-=-=-=
>
> Vedel by mi niekto poradit nejaky softver, ktory by som nainstaloval na
> router, a ktory by mi vedel nejako ucelene urobit statistiku dat, ktore cez
> ten router tecu? MRTG poznam, skvela vec, ale potrebujem este nieco viac:
>
> - vyhodnotit, ake protokoly cez router tecu najviac (TCP, UDP, ...)
> - urcit "najvacsich zatazovatelov" v sieti
> - a toto vsetko podla moznosti vztiahnut k urcitemu casu
>
> Ak niekto nieco take ma/pozna/pouziva, dajte prosim vediet.

1. mrtg a prislusne podmienky v ipchains (iptables) - ale ked tam bude prilis
vela sluzieb a hostov tak to bude o drzku

2. ipac - pri velkom pocte tiez o drzku ale menej ako pri mrtg

3. asi najlepsie sa bude pozriet na ntop - http://www.ntop.org/ntop.html

--
E.R.K.A.C.: Electronic Robotic Killing and Assassination Construct