[linux] kompaktne PC - router

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Neděle Červenec 22 20:06:15 CEST 2001

Sorry, ak toto bude trosku komercne.
V SK vsetci co robia taketo kompaktne veci s linuxom, tak to robia hlavne
kvoli mw sieti, takze asi tak ...
Ferimex ma MagicBox (bolo to na Cofaxe), netusim ci podporuju asyncho
[www.ferimex.com]
Nasa firma (nebudem menovat) uvedie na jesen podobny produkt: PC - router
vo verziach 2U a 3U - 19" rack, ale iba s eth a synchro, asynch porty
pouzivam na monitoring a konzolu. Prevedenie, je cierna kovova krabica,
redundantne zdroje, CF disk 8MB. Cena nemam ani potuchy, ja to len vyvyjam
...;)
Asynchro nepovazujem za perspektivne, v zivote som nebol modemistom a uz
asi ani nebudem ...

Ak si to chces poskladat sam, tak PC/104 mozes kupit napr. v Sofos-e
(www.sofos.sk) alebo u q-products (www.qproducts.sk), sice to stoji
nehorazne prachy ale su to priemyselne masinky, co vytrzia trosku viac ako
obycajne PC. Odporucam sa vyhnut DOC2000 ...
Pozri si v archive moje rady ohladom spojazdnovania takychto rieseni, s
konkretnymi otazkami mozes osobne.

PSIkappa
psi na atlantis.sk