[linux] linux: ftp problem

Andrej Macko andy na hq.alert.sk
Neděle Červenec 22 23:28:50 CEST 2001

Zdravim,

ne srveri mam instalnute pureftp. Ftpd je povolene iba lokalne. Nastal
request ist z lokalneho pc /ms wind.../ na urcitu adresu. No vypluje to na
mna toto: ...service not availaible, remote cnnection closed. Ked vsak
skusim nejake ine ftp adresy, tak to ide v poriadku. Skusil som sa na tu
adresu prihlasit odinakadial, teda z uplne inych serverov, a odtial
dostanem spojenia a lognutie v poriadku. Ide o anonymous pristup na ftp
typu *.gov, kde su nejake volne pristupne satelitne snimky, cize ziadne
warezy&comp.
Server ma mikrovlnku /128kb/ do nextry a na sieti nie je ziadny zaahul
inet fanusikmi....

Bohuzial, nenapada ma kde by mohla byt chyba, ale asi niekde na mojej
strane, ked odinakadial to f pohode slape....

Viete ma niekdo nasmerovat, ako dalej, kde hladat chybu?

Andrej