[linux] linux: ftp problem

Pondělí Červenec 23 09:43:17 CEST 2001

-> ne srveri mam instalnute pureftp. Ftpd je povolene iba lokalne. Nastal
-> request ist z lokalneho pc /ms wind.../ na urcitu adresu.

podla toho co si napisal to znamena ze to s tym ftp serverom ani linuxom
nema nic spolocne - problem je pri pripajani sa z windowsov na nejaky .gov
server spravne som to pochopil? preco to posielas sem?

-> No vypluje to na
-> mna toto: ...service not availaible, remote cnnection closed. Ked vsak
-> skusim nejake ine ftp adresy, tak to ide v poriadku. Skusil som sa na tu
-> adresu prihlasit odinakadial, teda z uplne inych serverov, a odtial
-> dostanem spojenia a lognutie v poriadku. Ide o anonymous pristup na ftp
-> typu *.gov, kde su nejake volne pristupne satelitne snimky, cize ziadne
-> warezy&comp.
-> Server ma mikrovlnku /128kb/ do nextry a na sieti nie je ziadny zaahul
-> inet fanusikmi....

 "The box said 'Requires Windows 95 or better', so I bought a Macintosh".