[linux] samba a locking

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Pondělí Červenec 23 12:54:05 CEST 2001

Ak mas SP2 na Win2k, tak potom bude treba asi sambu 2.2.1a, 2.2.0 a starsie ma problemy s Win2k SP2.

Martin Kala wrote:

> Dost divne sa mi sprava samba , ked sa na nu pristupuje s Win2000
> Win aplikacia si zamkne subor a ked sa k nemu pokusi pristupit(sejvnut) druhy krat tak vypise error oplocku.
> V inych konferenciach som sa docital , ze by mohlo pomoct vypnut lockovanie, ale viacero ludi ma problemy s tym
> ako keby samba klauzulu locking = no ignorovala.
> Neskvor som vyhrabal kombinaciu locking = no    a   share modes = no, ale moc to nepomohlo
> Nemate s tym niekdo skusenosti, aspon natolko , aby sa dalo povedat ci je chyba v Sambe(zla implementacia zamykania), vo win, alebo zly konfigurak??
> [...]

skus pridat write list = fero martin do [public]
Kvoli comu je share modes = no???
So sambou 2.2.0a som mal problem pri kopirovani vnorenych adresarov, ale po upgrade na 2.2.1a to prestalo.

Ja mam public urobeny takto:
[Prenos]
        comment = Prenos
        path = /xxx/prenos